ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • George Harrison - My Sweet Lord
    음악 2020. 3. 29. 20:06


     

    My sweet lord
    나의 주님

    Hm, my lord
    흠, 나의 주님

    Hm, my lord
    흠, 나의 주님

    I really want to see you
    정말로 당신을 보고 싶어요

    Really want to be with you
    정말로 당신과 함께하고 싶어요

    Really want to see you lord
    정말로 당신을 보고 싶어요

    But it takes so long, my lord
    하지만 너무 오래 걸리네요, 주님

    My sweet lord
    나의 주님

    Hm, my lord
    흠, 나의 주님

    Hm, my lord
    흠, 나의 주님

    I really want to know you
    정말로 당신을 알고 싶어요

    Really want to go with you
    정말로 당신과 함께 가고 싶어요

    Really want to show you lord
    정말로 당신께 보여드리고 싶어요

    That it won't take long, my lord (hallelujah)
    그다지 오래걸리진 않을거라고, 주님 (할렐루야)

    My sweet lord (hallelujah)
    나의 주님 (할렐루야)

    Hm, my lord (hallelujah)
    흠, 나의 주님 (할렐루야)

    My sweet lord (hallelujah)
    나의 주님 (할렐루야)

    I really want to see you
    정말로 당신을 보고 싶어요

    Really want to see you
    정말로 당신을 보고 싶어요

    Really want to see you, lord
    정말로 당신을 보고 싶어요, 주님

    Really want to see you, lord
    정말로 당신을 보고 싶어요, 주님

    But it takes so long, my lord (hallelujah)
    하지만 너무 오래 걸리네요 (할렐루야)

    My sweet lord (hallelujah)
    나의 주님 (할렐루야)

    Hm, my lord (hallelujah)
    흠, 나의 주님 (할렐루야)

    My, my, my lord (hallelujah)
    나, 나, 나의 주님 (할렐루야)

    I really want to know you (hallelujah)
    정말로 당신을 알고 싶어요 (할렐루야)

    Really want to go with you (hallelujah)
    정말로 당신과 가고 싶어요 (할렐루야)

    Really want to show you lord (aaah)
    정말로 당신께 보여드리고 싶어요(아)

    That it won't take long, my lord (hallelujah)
    그다지 오래걸리진 않을거라고, 주님 (할렐루야)

    Hmm (hallelujah)
    흠 (할렐루야)

    My sweet lord (hallelujah)
    나의 주님 (할렐루야)

    My, my, lord (hallelujah)
    나, 나의 주님 (할렐루야)

    Hm, my lord (hare krishna)
    흠, 나의 주님 

    My, my, my lord (hare krishna)
    나, 나, 나의 주님 

    Oh hm, my sweet lord (krishna, krishna)
    오 흠, 나의 주님 

    Oh-uuh-uh (hare hare)

    Now, I really want to see you (hare rama)
    정말로 당신을 보고 싶어요 


    Really want to be with you (hare rama)
    정말로 당신과 함께이고 싶어요 

    Really want to see you lord 
    정말로 당신을 보고 싶어요 

    But it takes so long, my lord (hallelujah)
    하지만 너무 오래 걸리네요 (할렐루야)

    Hm, my lord (hallelujah)
    흠, 나의 주님 (할렐루야)

    My, my, my lord (hare krishna)
    나, 나, 나의 주님 

    My sweet lord (hare krishna)
    나의 주님 

    My sweet lord (krishna krishna)
    나의 주님

    My lord (hare hare)
    나의 주님 

    Hm, hm (Gurur Brahma)
    Hm, hm (Gurur Vishnu)
    Hm, hm (Gurur Devo)
    Hm, hm (Maheshwara)

    My sweet lord (Gurur Sakshaat)
    나의 주님 

    My sweet lord (Parabrahma)
    나의 주님 

    My, my, my lord (Tasmayi Shree)
    나, 나, 나의 주님

    My, my, my, my lord (Guruve Namah)
    나, 나, 나, 나의 주님

    My sweet lord (Hare Rama)
    나의 주님


    (hare krishna) My sweet lord (hare krishna)
    (hare krishna) 나의 주님 

    My sweet lord (krishna krishna)
    나의 주님

    My lord (hare hare)
    나의 주님

    '음악' 카테고리의 다른 글

    BENEE - Supalonely  (0) 2020.03.30
    Silver - Wham Bam Shang-A-Lang  (0) 2020.03.29
    Doja Cat - Juicy  (0) 2020.03.29
    Kanye West - Follow God  (0) 2020.03.29
    Lil Dicky - Freaky Friday  (0) 2020.03.27

    댓글

Designed by Tistory.